ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

ВЪПРОСИ ЗА ПАЗАРУВАНЕ

Дрехите отговарят ли на размерите?

Винаги изпращаме реалния поръчан размер от клиента. Има приложени и таблици с точни мерки на моделите.

Имате ли опция преглед и тест при доставката?

Всички пратки са с преглед и тест

Мога ли да върна или сменя с по- голям/малък размер?

Може, в срок до 14 дни. Раходите по доставката в двете посоки се поемат от клиента. Дрехата трябва да е в същия вид, в който е изпратена.

За повече информация къде да бъде върната пратката – се свържете с нас на телефон +359 883 41 48 33 или на e-mail: sunkids@abv.bg

Изпращате ли в чужбина?

Да, след предварително заплащане. Като международен куриер използваме Спиди. На сайта им има актуална ценова листа за доставките. Заплаща се сумата на доставката плюс стоката, която се закупува. За повече информация се свържате с нас по e-mail или се обадете на телефона за контакт.

ДРУГИ ВЪПРОСИ

Позволяват ли се предварителни поръчки?

На този етап избягваме да запазваме артикули за клиенти, тъй като в момент на епидемия, сигурността за доставка на определени модели не е налична.

Има ли привилегии за регистрирани потребители?

Да, имаме. Регистрираните потребители често получават отстъпки на пощата, които не се предлагат на не-регистрираните ни потребители. Освен това, регистрираните ни потребители ползват бонусна система, която може да ги превърне във VIP потребители, които пък от своя страна пазаруват всеки артикул със специална отстъпка!

Какви са методите за плащане?

За този момент използваме единствено Наложен платеж, към куриерски фирми Еконт и Спиди..

Предлагате ли пазаруване на едро?

Да, ние сме точният партньор за вашия бизнес. Свържете се с нас на посочения телефон в секцията контакти или ни изпратете запитване по е- mail. Имаме Вайбър и Фейсбук група, където може да следите актуалните модели.